På med dubbarna.

Idag har jag varit i centrum och strosat. Köpte present till min bror som fyller år den 17:e. Jag är ju i Finland då, och missar tyvärr hans födelsedag, så han fick sin pressy nu i förväg. Han kommer hit om en stund också. Vi ska nog kolla på Ocean's thirteen eftersom ingen av oss sett den än. Hoppas den är bra. Jag har ju sett både elvan och tolvan så då är ju tretton ganska given iochförsig.

Bokade flygbiljett hem från Helsingfors idag också, så nu har jag att alternativ om jag, mot förmodan, inte skulle vilja åka båt hem på söndag. Biljetten kostade bara runt 700 spänn, så det var ju inte så mycket även om jag nu bara kastat pengarna i sjön.

Annars så har inget direkt världsomvälvande hänt idag. Jag är lite ledsen i ögat för att Christoffer röstades ut ur Idol igår. Jag såg inte programmet (helt) och har ju lärt mig att man inte får klaga när man inte själv ringer och röstar, men jag gör det ändå. Det är skamligt.

Eftersom jag inte skriver något vettigt bör jag nog inte skriva överhuvudtaget. Här kommer dock ett hett tips: På med vinterskorna om du ska ut. Jag såg ut som Bambi när jag skulle ta min korta promenad till centrum, eftersom det är så halt ute.
När jag gick från centrum så stod det en massa ambulanser och poliser vid en busshållplats. Busstrafiken stod stilla också. Skulle inte förvåna mig om någon halkat och blivit påkörd? Var försiktiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback