Regn hos mig.

Först och främst vill jag officiellt be om ursäkt till er som läst min blogg, gjort dödstestet och nu har dödsångest. Inget tvingade er att göra testet, annat än er egen nyfikenhet. Men hörrni, en hemlighet mellan er och mig: Det är inte på riktigt...

Och nu till en annan sak jag funderat på. Säg att det regnar ute och du är tvungen att gå ute i regnet en viss tid - säg en minut? För att då undvika att bli så blöt som möjligt... skulle du stå stilla, gå sakta eller springa runt? Frågan är: när regnar det minst på dig?

Svara mig det.

Kommentarer
Postat av: John

Någon har glott på boston tea party? ;)

Postat av: Thomas

Men lite ångest fick man av att ha 6 år kvar bara att leva.. :-)

2007-11-13 @ 13:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback