Såklart.

Jag såg idag, på en lapp i min trappuppgång, att höststädningen är uppskjuten till den 10/11. Alltså satt jag inne och gömde mig i onödan i lördags. Jag ska göra upp en bättre strategi till på lördag. Då ska jag vara ute ur lägenheten innan 10! Fast det verkar ju iochförsig dumt... Var ska jag ta vägen då?

Jag måste säga att jag tycker om att träna söndagkvällar istället för lördagförmiddagar. 1) Jag har lördagar ledigt. Vilket kan vara skönt om man nu skulle få för sig att göra något. 2) Det är skönt att köra träning 17-19 och sen komma hem och fortfarande ha hela kvällen kvar. Som nu. Nu ska jag se lite IQ-befriade program på tv och sen vid 21 blir det film. Perfekt avrundning av helgen.

Jag fick just reda på en grej som kommer att påverka tävlingsåret 2008. Det är lite spännande och det ska bli skoj att se vad för konsekvenser det blir av detta beslut. Jag lovar att berätta när det är officiellt. Eller det kanske det redan är? Det kanske bara är jag som missat...

Jag skojade lite med flickorna i bilen på vägen hem från träningen. Jag såg ett gyllene ögonblick när Maria låg lutad över min instrumentbräda. Då gjorde jag en tvärnit så att hennes huvud mosades mot fönstret. Ah. It's those little things in life that amuses me.

Hej på er.

Kommentarer
Postat av: Mindy

haha, de var golden asså, helt klart!

Postat av: tina

åh, nu blir jag ju jättenyfiken på va d e för grej! XP

2007-11-04 @ 21:30:36
URL: http://tinituus.blogg.se
Postat av: Sarah

Teeeelll us :D

2007-11-06 @ 22:06:29
URL: http://sahris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback