TGI Tuesday.

Jag tycker om tisdagar. God bless tisdagar. Praise tuesdays! Och så vidare.
Denna tisdag är dock sådär. Jag vill inte gå in på varför. Shish, då blir den här bloggen lika kul som en disktrasa. (Inte för att jag har som mål att den ska vara rolig, men ni förstår.)

Jag fick en fråga från en 12-årig tjej härom dagen. Den löd: "Är det inte jobbigt att inte ha något privatliv? Eftersom du är känd, menar jag." Sweetpea. Jag förklarade för henne att jag inte alls är känd och att mitt privatliv fortfarande är privat. Då blev hon förvånad.
Ibland önskar jag att jag kunde vara 12 igen då livet bara var svart eller vitt. Så himla skönt. Inga gråskalor då inte!

Nu: Desperate housewives.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback