A hello from down under.

Jag har, vad man skulle kunna kalla, en svacka. Jag känner mig trött och slut och har mycket i huvudet. Vill inte rationalisera det och kalla det för en "höstdepression". Jag har aldrig haft det förut och vägrar tro att jag påverkas av årstiderna så pass. Jag är lite nere bara. Har inte riktig tid för mig själv och mina egna tankar. Men jag är rädd för att jag eventuellt blir ännu mer nere om jag ger mina tankar den tid de kräver.
Nåväl, this too shall pass, som någon vis sa någon gång. Jag kanske ska läsa en bok? Det var det någon annan vis som tipsade om. Då får jag ändå lite egentid men får leva mig in i någon annans vardag och slipper min egen.

Dagens låt: (You want to) Make a memory - Bon Jovi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback