Äkta kärlek.

Åh, jag har haft en jättebra dag! Jag har varit i stan med min bror och Maria. Först bjöd de på restaurang och sen bio. Vi såg Stardust. Den var ganska underbar. En äventyrsfilm i stil med Pirates-filmerna och Sagan om ringen. Humorn påminde väldigt mycket om Pirates faktiskt. Men den här var mycket mysigare. Och så var jag glad att se Claire Danes in action igen, jag har saknat henne på bioduken!

Hon sa en väldigt fin sak i filmen. Summan var ungefär den här (men orden är inte de exakta):
"Det känns som att mitt hjärta inte får plats i mitt bröst längre. Det är som att det vill till dig, som att det tillhör dig nu."

Ack. Jag dog vid den kommentaren. Kalla mig en sucker for romance men det är så sant - hennes ord alltså. Det är så äkta kärlek känns.


Kommentarer
Postat av: Melissa

Det är ju vad du sa till mig häromdan? =D

nej, men det var väldans fint sagt, det ska jag minnas förevigt..

2007-10-13 @ 22:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback