Back to normal.

Okej, ni som inte läst min blogg på några dagar och nu ser massa schitzofrena inlägg om blommor och röda sörjor hit och dit - ni är inte blinda eller sinnessjuka. (Och inte jag heller.)
Nu är min blogg tillbaka till sitt normala utseende. Jag störde mig för mycket på hur den betedde sig i en Mac. Damnit. Kanske slår jag till på en header en vacker dag. Omväxling förnöjer ju. Jag hade en, en gång, men den gjordes dagen innan mitt liv förändrades radikalt. Det var nästan lite ironiskt... Dock snyggt. Så när - eller om - jag fixar en sådan får framtiden utvisa.

Inställd träning idag. Så tråkigt men mer än hälften är sjuka så det kändes som en nödvändighet. Nåväl. Vi får slå på det tunga artilleriet på fredag istället.

Heroes och Grey's ikväll. Min lycka är gjord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback