Bönder, McDreamy och Peter Petrelli.

Det visar sig att ungefär 80% av alla som dör har cancer i kroppen. Det kanske är oupptäckt, och behöver inte vara orsaken till att de dött, men den finns där likt förbannat. Det är skrämmande.
---
Jag ska se Bonde söker fru nu. Jag har fastnat för det programmet. Det är hemskt, men jag kan ärligt säga att Fredrik är anledningen till att jag kollar. Jag har nämnt honom förut. Han, och hans sätt, fascinerar mig något otroligt. Jag tror att han är en alien.
Tidigare har det gått att läsa att en av tjejerna han valde ut bara var där för att synas på tv. Idag läste jag att en annan brud hade skickat brev till bonden Karl-Petter först. Stackars lille Fredrik. 

Efter bondejakten väntar både Grey's och Heroes. Skönt med massa IQ-befriande tv. Jag har så mycket annat i tankarna så det är nice att lägga sånt åt sidan en stund. Fy för fula tankar.

Herrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback