En helt intetsägande rubbe.

Jag har kommit fram till att man nog inte vill ha mig som fiende. Jag är jäkligt slug. Men det var inte det detta inlägg skulle handla om.


Imorse började jag dagen med att gå på bio. En pressvisning kl. 9. Jag såg The Jane Austen book club med Camilla och hennes pojkvän. Det är ingen film jag hade hört talas om innan igår, men inbjudan kom som ett brev på posten och jag kände att det skulle kunna vara ett skönt avbrott. Vilket det var. Jag tyckte jättemycket om filmen.
 
Resten av dagen tillbringades givetvis på jobbet. Jag är ytterst tacksam över att det är fredag imorgon för denna vecka har varit tuff. Nästa vecka blir om möjligt ännu jobbigare. Men det kommer åtminstone en helg där emellan. Den ser jag gladeligen fram emot.

Annars så har det hänt en hel del annat men inget jag känner för att berätta om nu (och inget jag kanske bör berätta heller). Jag ska istället sätta mig och glo på Heroes-avsnittet från igår som jag har inspelat. Det är min nya favoritserie (i väntan på Prison Break naturligtvis).

Hej då på sig.


Kommentarer
Postat av: Mindy

men vi är aldrig online samtidigt .. hrmm..

Postat av: Mindy

PLUS, att alla som är värda att visas har jag lagt upp i bloggen .. typ :)

2007-10-12 @ 02:24:36
URL: http://mimbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback