Fredrik söker fru.

Jag såg på Bonde söker fru idag. Måste ha varit repris för det går väl mitt i veckan annars. Anyway. Jag dog. På riktigt. Bönderna skulle få fem minuter med varje tjej/kille. Tio stycken var. Och efter det skulle de välja ut sex stycken som ska fortsätta tävlingen.
Tre av bönderna är normala. Killen som heter Fredrik är dock väldigt väldigt special. Blyg, antar jag. Och när man då slänger in en ännu blygare tjej till honom, i fem minuter, blir inte konversationen den bästa. Det var då jag dog. När en tjej, utan mål i mun, kom in och de bara satt tysta. Tysta! Förutom Fredriks sporadiska "Oookej", "Mhmm" och "Jahaaa". Åt tystnaden. Aaah. Jag dog. Jag visste faktiskt inte var jag skulle ta vägen, där jag satt i soffan. Så istället slog jag händerna för ansiktet och tittade lite genom spretande fingrar, så som man gör när man ser läskig film.
Ja, hej och hå. Jag håller dock tummarna för att Fredrik hittar en fin tjej. Det förtjänar han. Som alla andra här i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback