Gårdagens galej.

Jag var ju på galapremiären av Hairspray igår. Det var riktigt roligt (bortsett från en smärre katastrof som inträffade). Men filmen... alltså guuud. Det var det absolut sötaste jag någonsin sett! Jag satt med ett stort flin, från öra till öra, från första scenen till den sista - den rekommenderas absolut! Självklart ska man ju tycka om musikaler för att gilla Hairspray men det här är en av de bästa jag sett.

Efter filmen var det efterfest på Scandic Anglais. Bland annat så var alla Idol-deltagarna där. Gathania hade ett FRIDA-diadem på sig - pluspoäng till henne, haha! Danny (från förra årets Idol) haffade mig bara för att hälsa och ge en kram. Han är seriöst en av de mest genuint trevliga människor jag träffat. Inte bara på grund av detta, naturligtvis. Den bilden har jag haft av honom sedan den första gången vi träffades. Anyhow, jag har imponerad av att han kände igen mig. Min egen familj känner knappt igen mig med lugg.

Måste berätta om katastrofen också. En av killarna i mitt sällskap är väldigt allergisk mot fisk och skaldjur. När han då frågar mig - efter att ha satt i sig en tugga - vad det är han precis har smakat, och jag gissar på lax, springer han snabbt som attan från bordet. Han kommer tillbaka, vit i ansiktet, och tackar för sig.
Resten av natten tillbringades på sjukhuset. Han hade fått en jättekraftig allergisk reaktion och kunde inte andas. Stackarn. Vilket slut på kvällen...

Ja, nu ska jag ta tag i jobbet. Hej då på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback