"Good morning, Baltimore!"

Idag är det lördag. En lördag utan några som helst planer. Jo, en liten plan, jag och Linn kanske ska se Alfie ikväll. Vi har ju tänkt se den ända sedan vi blev småkära i Jude Law i The Holiday. Weeell, det var ju ett tag sedan nu. Vi jobbar inte snabbt. Ikväll går den hur som helst på tv och eftersom vi inte har sett den, så är ju det passande.

Linn var här igår också. Vi glodde på Idol och pratade om livet (och började kolla på andra delen av Rapport till himlen, men stängde av eftersom Linn somnade). Det är verkligen sjukt att det bara är cirka 10 veckor kvar på året. Då jag tänker tillbaka på nyårsafton 2006 känns det inte alls långt bort, men snart är det alltså dags för den dagen igen. Och i år kommer den bli helt annorlunda den förra... Och mycket har hänt sedan det där tolvslaget då det blev 2007. Mycket.

Det är galet, det där - vad livet har planerat för en. Jag undrar vad jag gör om ett år? Jag tror inte att jag tänker förlita mig på ödet längre. Jag tror det är dags att tänka lite. Planera. Och ta saker i egna händer. Men det är läskigt! Så jag tänker inte börja riktigt än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback