I don't know me at all.

Jag måste berätta om något som jag upptäckte för ungefär en månad sedan.

Jag har hela mitt liv haft en glugg mellan mina två framtänder, det har varit lite av ett "trademark". Också en av anledningarna till att jag kan vissla så bra, tror jag. Men så, för några veckor sen på lunchen, satt jag och mina arbetskollegor och pratade om tandläkare och tandställningar. När jag då poängterade att jag bönade och bad om tandställning när jag var liten, var det ingen som fattade varför, och när jag pekade på min glugg så såg de den inte. "What the eff?!" tänkte jag, men när jag sekunderna senare tittade på mig själv i spegeln så var den borta! Puts väck! Away! Jag har iiingen aning om när den försvann men det är helt sjukt att jag inte upptäckt det! Superweird.

Detta slog mig imorse när jag stod och borstade tänderna. Därav denna lilla story. Men är det inte allt bra konstigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback