Ingenting alls.

Jag hade ett kryss på handen igår, och idag (innan jag duschade). Det satt där som en påminnelse för något. Dock så kommer jag inte ihåg vad. Det känns som att syftet för krysset har gått en förbi då. Hoppas att det inte var något viktigt. (Vilket det säkert var eftersom jag sällan kryssar mig för något som inte är det.)

Just nu har Prison Break precis börjat. Säsong 3. Jag är ju lite trött på fängelselivet vid det här laget men jag antar att jag kommer få dras med det ett tag. Hoppas serien fortsätter vara sådär fasansfullt bra, som den var förut. Annars kommer nog Heroes gå upp i ledningen. Och det skulle göra lite ont i hjärtat på mig.

Jag skrev en sak här. Men den tog jag bort.

Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback