Jag har blommor...

... runt omkring mig! Vet inte vad jag tycker om det, men nu när jag listat ut hur man ändrar stuff lär det nog ske då och då.

Idag har jag städat. Det behövdes. Det är som Linn sa igår: "Om man plockar ihop ditt hår som ligger överallt på golvet så får man nog ihop till en hel peruk." Låter gross, jag vet, men det är sant. Jag fattar inte varför jag tappar så jäkla mycket! Nu är det på golvet i alla fall borta (för stunden), nu återstår det bara att se hur länge det på huvudet finns kvar.


Hörrni... på tal om ingenting: Vem är ni som läser min blogg? Jag skulle gärna vilja veta. Skriv om ni vill, låt bli om ni vill.


Kommentarer
Postat av: JPalm

Jag läser din blogg Karruu! :D

2007-10-20 @ 21:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback