Kids och kramper.

Idag var jag alltså på vårdcentralen hos en smått förvirrad läkartant som hette Monica. Efter diverse övningar konstaterade hon att jag har ischias. Precis som jag trodde då. Enligt henne ska det gå över om ett par, tre veckor och gör det inte det, så ska jag återkomma. Min mamma har haft ischias länge, länge. Usch jag vill inte. Inget knark fick jag heller. Frustrerande. (Och med knark menar jag naturligtvis värktabletter.)

Jag va ju på Nickelodeon KCA igår också. Det var lite underhållande. Mitt gäng var nog de enda vuxna utan sällskap av barn dock. Lite roligt. Det som var skummast med hela galan var att Svampbob Fyrkant fick högst jubel av alla (Ola och Danny inräknat). Dessutom sjöng alla kids på fyrkantens signaturmelodi som uppenbarligen alla kunde. Det var scary, sektkänsla 2007. Men samtidigt skönt. Det bevisade ju att barnen fortfarande är barn - oavsett vad samhället idag visar.

Nu ska jag återgå till jobbet. Tog en paus (står just nu upp och skriver) bara för att vila mitt stackars ben. To hell with it, I say.

Heippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback