Uppenbarligen utmanad!

Jag har blivit utmanad av Fia att avslöja sju sanningar om mig själv! Här kommer de.


Regler:

- Länka till den som utmanat dig.
- Berätta 7 sanningar om dig själv.
- Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
- Lämna ett meddelande till dem du utmanat.


Okej, here goes (det här är ganska läskigt, tycker jag):
1. Cheerleading har varit min passion i 16 år (and still is).
2. Jag är, och har varit, nagelbitare så länge jag kan minnas.
3. Jag är beroende av tv och musik.
4. När jag är nervös så gäspar jag mycket.
5. Jag ogillar att laga mat (grymt mycket).
6. Jag har glömt hur det känns att vara fullt frisk eller att inte ha ont någonstans.
7. Jag stör mig något så fruktansvärt på stavfel och särskrivningar.

Sådärja. Jag väljer dock att inte utmana någon. En till sanning: 8. Jag ogillar att följa utstakade mönster.

Have it good.


Kommentarer
Postat av: Fia / Guldmedalj

Tihi :D
Jag hatar också att laga mat! Tråk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback