Helvetes-stafetten.

Jaha så var man hemma efter att ha jobbat på Bellmanstafetten. Det första loppet i år som jag behövt jobba på (pga. folkbrist). Och tänka sig att det blev det bästa! (Jag är högst ironisk.)
Det har regnat konstant på oss idag och jag har upplevt olika sorters regn - regn jag inte visste fanns!
Först regnade det stora droppar och mycket. Men då var det fortfarande relativt varmt. Sen regnade det tätt tätt så att det gick igenom mina tre lager av kläder. På slutet var det gigantiska droppar som såg ut som hagel. Mmm. Mysigt! Det kändes som att jag hade pissat på mig, eftersom det rann längs med benen. Dessutom gick min jacka att vrida ur och kläderna kändes tunga som bly av vattnet.
Ja, vad gör man inte för Florida-resan?

En jättestor kram till alla mina örnar som jobbade så grymt idag i detta cp-väder. Jag önskar vi kunde stanna två veckor i USA bara därför.

Nu har jag tagit en fetinglång och varm dusch och nu ska jag dö i soffan.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Sudden

Jaa 2 veckor säger ingen av oss nej till=) hehe

2007-09-08 @ 20:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback