Hjärta och smärta.

Idag har vi haft Bollmoraträning. Det var roligt.

Nu har jag jätteont i mitt huvud och mitt ena öra. Det är mindre roligt.

Jag har kollat på Idol också. Det visar sig att jag nästan känner en av deltagarna. Eller det gör jag inte alls. Men jag känner en av deltagarnas flickvänner. (Det där blev fel för deltagaren har bara en flickvän. Jaja.) Cattis. Ja, hon är flickvännen alltså. Pojkvännen heter Mattias. Han sjöng min favoritlåt Never again - Justin Timberlake - idag. Heja, heja Mattias. Förutom Mattias är Daniel och Christopher (eller han kanske stavar med dubbel-f?) ruskigt bra. Jag håller på dem.

Nu ska jag dö, tror jag.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: luulu

jag vet faktiskt inte, men snart borde det börja, skulle jag tro :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback