Man måste ha rubbe på sina inlägg.

Jag trodde att jag skulle vakna upp stormförkyld idag efter gårdagens bravader men än så länge är läget under kontroll. Jag har dock nyst några gånger och huvudvärken gör sig ständigt påmind, men ingen storm ännu.

Igår låg jag nerbäddad i soffan hela kvällen. Jag hade min stora morgonrock på mig och min fleecefilt över det. Sen bunkrade jag upp med kuddar från sängen och bara grävde ner mig. Kollade Cocktail (från 88?) med Tom Cruise och Elisabeth Shue. En klassiker. Dock en ganska dålig film men den är ju värd att se ändå. I den filmen är Tompa ganska snygg. Nuförtiden äcklas jag mest av honom. Han är verkligen psyko. Det är tråkigt när det går så.

Nåväl. Nu ska jag ta och klä på mig. Sen kanske jag drar en sväng förbi centrum innan träningen. Har inte shoppat på jättelänge! Känner inte för det riktigt heller, men jag är ju i behov av något nytt så vi får väl se vad som händer.

Förresten, har Linas kvällsbok här hemma. Är den värd att se eller?

Herrå!

Kommentarer
Postat av: bea

jag tycker linas kvällsbok är rolig, haha min mamma också ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback