Mitt i-landsproblem.

Okej. Ni vet att jag är en tv-junkie. Jag ska inte tjata om det alltför mycket. Dock så måste jag berätta om mitt problem som uppstår ikväll.
Jag tränar till 21 (eller strax innan). Därför har jag ställt videon på inspelning av Idol. Fint. Dock så går ju även Top Model klockan 20 så det blir jag utan. Sen klockan 21 är det ju både What about Brian och den efterlängtade säsongspremiären av Heroes! Så något måste jag se "live" och det andra ska spelas in. Vilket förutsätter att jag verkligen, verkligen vill vara hemma till 21. Hoho jaja. Och hur ska jag sen hinna se allt det inspelade innan det är dags för nästa race?
Jag inser ju att detta är ohållbart. Får se hur länge jag orkar hålla på.

Nu ska jag jobba. Nej först ska jag skriva ett litet infobrev till Eagles ang. vårt Camp Florida! Jag längtar som en galning till lägret. 28/9-8/10 så smäller det! Tänka sig att jag fyller år under den perioden också... Shit, det är ju snart.

Herrå!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Ett förslag är att du flyttar in hos oss så kan jag bo i din lägenhet. Vi har ju två tv apparater så då kan ju du och Linn kolla på varsin och medla till varann vad som händer :-)
Hon är helt okontaktbar efter kl 20 på kvällarna....
TV-freaks :-)

2007-09-05 @ 15:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback