När världen förändras.

Jag måste berätta en sak som gjorde mig jätteförvirrad igår. Det var när jag åkte till jobbet som jag gjorde upptäckten. Vid infarten till McDonald's-driven så har folk uppenbarligen sågat ner den lilla skogsdungen som stod där (och som dolde den gigantiska affären Babyland) så nu är det helt öppet mellan dessa två hus. Och det är jättekonstigt! Jag höll på att köra av vägen (nej, inte riktigt, men nästan) bara för att jag inte visste var jag var. Jag är mycket väl medveten om att det bara finns en drive through i Haninge men jag kunde inte koppla varför allt såg så konstigt ut!
Imorse var jag nästan lika förvirrad i en sekund men sen kom jag på hur allt ligger till. Nu är jag nästan tillfreds med tanken. Jag tror att jag kommer veta exakt var jag är, när jag åker hem.

Ja. Nä. Nu blir det jobb. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback