Spontan - jag?

Alla som känner mig vet att jag aldrig har varit särskilt spontan. Jag har alltid varit tvungen att planera mitt liv i detalj med tanke på hur många schemalagda aktiviteter jag har.
Anywho (och ja, det ska stå who) - nu tränar vi inte lördagar längre. Vi brukade träna fredag och lördag men har nu förlagt lördagsträningen till söndag istället. Detta öppnar förstås nya dörrar. Jag kan ju inte göra ingenting varje lördag nu för det! Så hurra för spontanitet. Jag ska börja redan denna helg tänkte jag. Åker bort ikväll efter träningen och kommer hem söndag precis i tid till träningen.
Try not to miss me too much.

Heippa.

Kommentarer
Postat av: Linn

Är du inte hemma snart?

2007-09-16 @ 15:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback