Dans och demoner.

Är det någon mer än jag som fnular på varför So you think you can dance (både den amerikanska och nu den skandinaviska) har dansarna från första amerikanska säsongen i startlåten? Borde inte de bytas ut? Jag är glad att Blake är den som hoppar ut ur rutan varje gång, för han var min favorit, men är det inte lite skumt? Jag tycker så.

Jag hostar igen. Och hostan låter exakt som min hosta jag hade för en månad sen. Den som slutade i att jag var sjuk jättelänge. Den som tvingade mig på morfin. Den som gjorde att jag låg på golvet i fosterställning och svettades och grät efter en attack. Fantastiskt att den är tillbaka, om än i mildare version än så länge. Jag orkar inte! Jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback