Eagles.

Jag har kommit på en egen låt:

Hipp hipp hurra för Eagles idag,
ni är så himla effing bra!
Lalalalalaaa.

Träningen idag hade faktiskt inte kunnat gå bättre.

Jag är lycklig. Men mitt huvud gör ont för sjätte dagen i rad. Men det väljer jag att bortse ifrån just nu.

Facebook har ju fått någon chatt-funktion av nåt slag. Typ som msn. Idag snackade jag lite med Bero, som jag träffade när vi var med på Melodifestivalen 2006, samt Ove som jag... hm... lärde känna för lääänge sen. Vi konstaterade att det måste ha varit på den tiden man använde ICQ och det var även i samma veva jag var Haninges Lucia... måste ha varit 1999 eller något? Shit, så länge sen. Ibland är FB kul.

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback