Långa bollar på Bengt.

Det är torsdag idag. Det känns som fredag. Så himla skönt att få slappa och titta på en massa bra dans på tv. Dessutom ska jag bara mysa och pyssla om mig själv, det var alldeles för länge sen. Enda negativa just nu är att jag haft konstant huvudvärk sen i söndags. Jag ogillar den stort, men det är förmodligen en smäll jag får ta bara för att jobbet och allt annat flyter på för stunden.

Om nio dagar är det SM. Fatta att vi, på söndag nästa vecka, står med facit i hand. Då får vi se vilka som är svenska mästare 2008 - dagen vi väntat på sen i höstas. Så sjukt att den snart är här!
Jag kommer vara totalt schitzo efter SM-helgen eftersom jag kommer att vara coach, domare och spotter! Det är tre roller som är svåra att jonglera (men jag kommer att göra det så himla bra)! Men fråga mig inte vad jag heter söndag kväll för det har jag säkert glömt bort då. Ni får återkomma på måndagen den 5:e.

I helgen är det påsk för mig. Igen. Ortodox tideräkning då. Det är en viktig helgdag för min mamma men hon är ju nere i Serbien. Kanske "firar" jag ihop med min familj här hemma - det återstår att se!

Jag måste in till stan någon dag och köpa mask också... det vankas ju maskeradbal i maj!

Muah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback