Marängschwiss och aj.

Igår lekte jag med Linn. Vi skulle planera vår semester men det gick åt skogen. Istället tittade vi på tv och åt en hemmagjord marängschwiss som inte alls var marängschwiss. Vi hade nougatsås istället för chokladsås. Äckligt gott men fy farao vad jag blev illamående sen. Jag mådde illa hela kvällen tills det var dags att sova.

Sov gjorde jag hos mor och far och där är jag även fortfarande. Köpte en blomma till mamma som fyller år imorgon. Vinkade av henne på hennes långresa imorse och nu ska hon vara nere hos min morfar i Serbien i fem veckor. Livet är inte detsamma när man inte har daglig kontakt med henne... Men vi ska nog klara oss - pappa och jag.

Min ischias är tillbaka. Så nu har jag konstant ont. Vad är tanken med ischias, ska den komma och gå resten av mitt liv? Det verkar ju för effing jobbigt...

Ikväll är det träning. Jag är pepp! Det är inte lång tid kvar till SM nu och banne mig vad det ska bli roligt!

Muah!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Ni kanske ska till USA har jag hört.....va kuligt :)

2008-04-14 @ 10:47:57
Postat av: Karolina

Thomas: Kanske! Och du - jag har inte ignorerat dig om du kört förbi mig i bilen... Jag tycker jag ser din bil överallt, men det är aldrig du i.

2008-04-14 @ 14:55:14
Postat av: Thomas

Oki jag lovar att vinka bättre nästa gång :)
Kanske också ska skaffa muff så jag syns :P

2008-04-14 @ 17:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback