Men asså... åh!

Uppmaning till alla örnar! Kan ni sneeella starta delade mappar med mig på msn så jag får allas biiilder? Jag ooorkar inte samla allas från diverse bloggar och facebooks? Sneeella? Taaack.

Har några fina att bjuda på dock. Fina i olika bemärkelse. De från Brandons gym är verkligen fina. På riktigt. De på mig och Muriah är... fina. På sitt sätt. Men det är tur. Att vi är på vårt sätt. Och ingen annans. (Dock så känner jag här att jag måste påpeka att mitt och Muriahs sätt inte liknar varandra på något vis. Förutom just här. I dessa ögonblick.)


1. Eagles '08 (minus Jessica).
2. Brunbrända stretches.


1. Jag försöker mig på Marias cheer-face. Det gick sådär.
2. Ibland kan vi tycka om varandra också.
3. "Hur gör man fjortis-posen?" (Maria taught me well.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback