Mys med David.

Nu är jag lite kluven. Showcase med David Jordan på Café Opera ikväll... eller annan-grej-som-jag-inte-vill-nämna-här?
Förresten kan man nästan säga att det var jag som upptäckte David Jordan. Jag skrev om honom, som up-and-coming Myspace-artist och nu är han stor stjärna i England. Ja. Det andra kom kanske inte nödvändigtsvis efter det första... men jag var i alla fall omedveten om honom innan jag skrev notisen! Det kallar jag musik-öra! Sätt mig i Idol-juryn direkt, I say.

Sun goes down är urskön! Lyssna och njut. Pojksnärten är söt okså. (Om än smått gay.)



För övrigt håller jag på och sparar ut min egen hårfärg. Charmigt, visst? Jag har inte sett den sen 2:an på gymnasiet. Det är många år sen, ska jag säga dig. Den ser inte alls ut som jag minns den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback