Och evig vare dagen...

Igår kunde jag inte somna - igen! (Kan man skriva igen efter en negation? Tror inte det.) Aaanyway, jag somnade sent och gick upp sex. Strax före sju var jag på jobbet, helt solo på redaktionen eftersom alla normala människor trillar in vid halv nio. När klockan var tio ville jag åka hem och chockades kraftigt av vetskapen om att det var två timmar kvar till lunch (det kändes som om klockan var 18). Efter det var dagen bara lång. Åkte på träning sen och hade telefonmöte efter det. Nu har jag bara väntat på att Prison Break ska sluta så jag kan använda min video och titta på det och American Idol. Känns som att det blir en sen kväll idag också, trots att jag är aptrött.

Speaking of så har jag naturligtvis lyckats få reda på vilka som är i Idol-final. Jag såg slutet på ett avsnitt i USA. Well great. Jag kan då aldrig få undvika resultat i alla dess former. Fuck it.
Dessutom fick jag reda på en svensk som är i final i SYTYCDS. Eller ja, jag vet flera stycken, men honom är jag extra glad över. Yay.

En jätterolig grej hände mig igår. Tyvärr så kan jag inte berätta för någon om det för det skulle vara alldeles för pinsamt. Eller ja, tjejerna på jobbet fick höra, men de känner inte personerna ifråga som är involverade. Det är ju för lustigt... Idag fortsatte lustigheterna och det är nästan så att man måste dra på smilbanden mitt i allt elände. Shit killen, du har ju no clue.

Nu ska jag glo inspelad tv. The best kind.

Godnatt.
image159

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback