Bananafly-attack!

Det blev inte så mycket lugn och ro denna helg. Både igår och idag har jag arbetat häcken av mig i min brors trädgård. Jag har lastat grus, kört tunga skottkärror, burit sten osv, you get the point. Kroppsarbete iallafall. Känns iochförsig ganska skönt nu såhär i efterhand. I Kroatien tränades bara ben och rumpa (efter allt "promenerande" i trappor) men i helgen har överkroppen fått arbeta. Jag längtar efter träning! Jag ser fram emot till SATS öppnar här vid mitt hus. Då ska det tränas som bara den!

Idag skrev Ylva och Lina till mig. De är ju kvar i Kroatien och ö-hoppar. Jag är avundsjuk på dem. Det känns som att det var sjukt länge sen jag var där och då var det i onsdags jag kom hem... Man hamnar alldeles för fort i vardagstänket. Smsar ju sporadiskt med en som är kvar i Dubrovnik också. Jag önskar jag kunde åka tillbaka.
Men nya äventyr väntar! Snart blir det roadtrip ner till Skåne, sen Rom och sist men inte minst Schweiz. Och det inom loppet av bara tre veckor. Will be fun.

Jag har haft bananfluge-attack i min lägenhet så jag har inte velat vistas här (kanske förklarar varför jag så gladeligen tog på mig en massa kroppsgöra). Min pappa var här och sputade något som så fint heter Radar, och nu är alla flugor döda. Dock så behöver jag ju nu städa (för det är inte kul att bo på ett ställe som ser ut som en flygkyrkogård). Kuuul. Fun things await!

God söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback