Helvedde.

Nu är jag på uselt humör. Folk som känner mig vet att jag sällan är arg. Jag kan vara irriterad, frustrerad och stressad men aldrig arg. Men nu är jag det. Jag är så arg på mig själv!
Imorse hade jag möjligheten att för en gångs skull göra något tokroligt, men tog jag chansen? Nej. Jag satte mig i bilen och lämnade därmed möjligheten bakom mig, trots att jag tio minuter tidigare hade intalat mig själv att fånga alla halmstrån om jag fick chansen. Jag ville vända om, åh så många gånger, men ögonblicket var förbi.

Efter jobbet skulle jag åka till stan för att 1) hitta bröllopsklänning, 2) hitta skor. Gjorde jag det? Nej, jag letade klänning som besatt, och provade en del också, men åkte hem med null. Eftersom jag inte ville köpa skor utan att ha köpt klänning så blev jag utan dem också. Nu skulle jag bara vilja hoppa från min "balkong" med en spade i näven.

Imorgon är tanken att det är middag hos mina päron. Torsdag är det träning, fredag ska jag ut efter jobbet. Lördag är det ledarmöte och söndag bär det av till Rom. Ja, det här bådar ju verkligen gott för mitt klännings-/skorköp, min nagelförlängning, min klippning och min packning! Braaa Karolina, braaa!

Helvedde.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback