Fjärrkan och jag.

Ibland när jag tittar på tv lutar jag huvudet mot min fjärrkontroll på olika sätt. Ofta mot munnen. Först är jag inte medveten om att jag gör det men sen när jag börjar känna att läppen domnar av blir jag medveten om det och då blir det liksom en "grej" av det. Då vill jag helt plötsligt att det ska bli en inbuktning på min läpp och att den ska domna bort lite och då är det lite av en sport att inte flytta fjärrkontrollen eftersom allt förstörs då.

Något ska man ju roa sig med.

Imorrn blir det Core på SATS innan jobbet. Det är lika med tidigt. På jobbet har jag också bokat in mig på en massagetid, eftersom det kommer dit en massagetjej. Känns som att det kan bli en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback