Livvakt.

Jag tänker skriva i punktform. Inget har med det andra att göra.

- Ingenting har hänt sen sist.
- Idag grät jag till Glamour. Glamour liksom. Det har inte hänt på de... typ... 20 åren jag "följt" den serien. Dagens avsnitt var så tragiskt så jag trodde att mitt hjärta skulle lämna min kropp. 
- Jag hoppas att jag får behålla mina nära hela livet och att jag aldrig behöver förlora någon närstående ever again. Låt mig få vara den som går först. Snälla Gud? 
- Det är julafton om en vecka och jag har fortfarande inte köpt en enda grej. Det är inte mest skrämmande dock, det läskiga är att jag inte har en aning om vad jag ska köpa. Till någon.
- Ikväll går både Bodyguard och Titanic på tv. Jag har nog sett båda ungefär tio gånger vardera. Titanics slut har jag nog dock bara sett tre gånger. Jag slutar kolla ungefär i höjd med att de krockar med isberget. Okej, kanske lite senare. Men jag vill inte se Rose förlora sin Jack gång på gång. Bodyguard slutar iallafall lyckligt. Det får bli den. "Nooo nooo." (Han är creepy.)
- Jag såg världens vackraste pojke imorse på min Statoil. Jag trodde inte såna gick på Haninge-mark. Tji fick jag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback