Lucia idag.

Kevin vann igår. Det var väl en himla tur det. Även fast jag tyckte att han var given vinnare så var jag nervös när resultatet skulle tilkännages. Sen grät jag en skvätt med honom när konfettin föll från Globens tak. Vad kan man säga? Jag gläds med folk.
Jag hade kunnat vara i Globen + efterfest igår men tackade nej. Det var kanske bra det, jag somnade strax efter elva med linser i ögonen, tv:n på En prins i New York och hårspännen i håret. Idag har jag ont i huvudet. Förmodligen lite på grund av anledning ett och tre.

Idag är det Lucia. Jag är glad att jag hann se ett litet Luciatåg på TV4 imorse. Då kan jag bocka för det. Om någon timme blir det lussefika hos bror och svägerska och sen lusseträning på gymmet. Kanske lite lussefilm med Linn i form av Mamma mia ikväll också. Vi får se vad dagen för med sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback