Sista inlägget 2008.

Okej. Sen i söndags ha jag varit död och bortom all räddning. Febern har stått på 40 grader och för mig, som har låg kroppstemperatur från början, motsvararar det ungefär 41 grader för er normala människor. Det är mycket. Det har känts.
Jag skulle ha jobbat måndag, tisdag men det fanns ingen chans till det och jag har inte lämnat sängen sedan i söndags morse. Idag är jag för första gången upp och rör mig men jag tror inte det blir mycket till nyårsfirande för min del. Just my luck. Jag börjar det nya året med att vara sjuk - bådar ju gott.
Nu ska jag ta ett välbehövt bad och sen kanske jag ska våga mig ut på promenad... men man ska ju inte utmana ödet så jag får se. Jag måste vara frisk när mitt brorsbarn behagar ploppa ut så att jag får träffa bebisen! Det skulle skära i hjärtat att inte få besöka dem på sjukhuset. 28/12 var ju det lilla livet beräknat så any day soon...

Okej. Happy New Years allihop. Må 2009 föra med sig mycket gott till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback