"Va fint det är i Örebro."

Jag har varit i Gävle i helgen. Det var roligt. Grymt roligt. Om man bortser från det drama som utspelade sig några timmar på lördagsnatten.
Jag förstår att folk tappar omdömet när de dricker. Det har bevisats genom tiderna. När man tappar omdömet har man ingen aning om vad för ord som sårar och gör ont eller vilka handlingar som är fel. Allt detta är jag med på. Men jag kommer aldrig aldrig förstå de som super, beter sig illa och sedan inte ber om ursäkt! Eller de som säger förlåt men som skyller på alkoholen. Mygod. Se dig själv i spegeln, människa. Stå för dina handlingar. Och kan du inte kontrollera dig själv när du dricker, don't do it. Iallafall inte om du planerar att ha några vänner kvar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback