Perspektiv.

Jag har tänkt mycket på senaste tiden.

Igår var jag hemma hos Lotta. Vi fixade med grejer inför DM men det som var roligast av allt var att umgås med hennes lilla 2-åriga dotter Amelia (du var också trevlig, snäckan). Vi lekte och sjöng och diskuterade. Och trots att DM-planering känns betungande så glömde jag bort det, och alla andra måsten, för ett tag. Tänk att det krävs lite lek med en unge för att jag ska må gott. Amelia ställer inga krav. För henne är jag bara roliga Nina ett tag. Passar mig perfekt.

Igår fick jag även höra att en jag känner drabbats av cancer. Inte för att någon förtjänar cancer, men den här personen är för ung för att ens behöva veta att det existerar. Livet är för orättvist. Och ett sånt här besked ger en verkligen perspektiv på saker och ting och jag känner mig för jäkla patetisk som klagar över migrän och stress typ. Screw me, men jag kommer förmodligen fortsätta göra det.

Jag tänker på dig, vännen.

Kommentarer
Postat av: Amelia :)

För ha ha ha, det går ju så bra, för Andersson och Pettersson och Lundström och jag! :))

KRAM!

2008-02-13 @ 17:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback