So... my blog is off.

Ja, jag skriver ju inte så mycket längre. Det finns flera orsaker.
1) Jag bloggar på jobbet.
2) Jag hatar att klaga och jag skriver alltid som mest när jag mår dåligt.
3) Jag mår dåligt mest hela tiden.
4) Jag har fullt upp med annat.

Och så är det med det.

I fredags-lördags var jag nere i Vänersborg för att döma DM Södra. Det var roligt, om än utmattande. Är dundersjuk så resan var påfrestande. Det var dessutom storm och översvämningar i södra Sverige så det var tur att vi ens kom ner. I Herrljunga, där vi skulle byta tåg, blev vi sittande. Inga tåg gick och bussar vägrade köra i vädret. Dessutom fanns bara en taxi i hela stan och den var på väg till Borås med en körning. Fantastiskt. Det var snudd på att det inte skulle bli någon tävling där med alla domare och spotters fast i en håla! Men till slut kom det ändå en buss och vi fick komma fram. På hotellet bodde vi dessutom i enkelrum och jag har aldrig förr varit så tacksam för det. Jag hostade mig igenom natten och gick upp strax före sex - grymt utvilad (förstås inte).

Tävlingen flöt på rätt bra men jag var absolut inte i mitt domar-esse och hade varken alla mina getter i hagen eller indianer i kanoten. Men jag lyckades hålla mig på banan iallafall och fixa mitt jobb. Efter att jag deklarerat ut Mest minnesvärda-priset i micken så sprang vi typ till tåget och åkte hem till Stockholm. Hann inte ens se uppvisningen som hade varit så roligt.

Om två veckor är det vår tur men nästa helg är det först dags för Luleå och DM Norra. Hoppas verkligen jag är frisk tills dess...

Nu ska jag iväg på träning. Todeloo.

Kommentarer
Postat av: M

Dina orsaker går inte riktigt ihop. Du säger att du skriver som mest när du mår dåligt, och du mår dåligt mest hela tiden numera. Ändå skriver du inte...

2008-02-28 @ 14:18:15
Postat av: Karolina

M: Det är ju för att jag inte vill vältra mig i allt. Inte ologiskt alls.

2008-02-29 @ 08:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback