Age of love.

Jag har tittat lite på Age of love på femman. Det är en sån där bachelor with a twist, där en kille får dejta några tjejer som är äldre än honom, och några som är yngre. Har kärleken en ålder? Ja, det är visst den djupa frågan. Anyway, en av de yngre tjejerna (som är i 20-årsåldern) gråter konstant. I varje intervju gråter hon. Antingen för att hon är ledsen, arg, irriterad eller glad typ (fast hon är väldigt sällan glad). Hon är ett psyko enligt mig. Men killen väljer att behålla henne av någon underlig anledning. Hon är inte ens snygg.
Nåväl. Jag kände att jag behövde skriva av mig om henne.

Annars så är livet rätt pest för stunden. Det som håller mig glad är träningarna. Imorrn kör vi igen, thank God.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: lejla

haha jag kollar också på det! Jaaa jag frågar mig också varför han behåller henne och hur extremt fjollig hon är, nästan skrattretande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback