Bio.

Igår var jag på bio. Vi hade bokat biljetter till Fjärilen i glaskupan men eftersom vi kom två minuter efter utsatt hämtningstid så var biljetterna slut (eller ja, man kunde få spridda platser). Och situationen var densamma på alla andra filmer på den biografen också. Filmstaden Söder var det. Som för övrigt är gamla Biopalatset. När bytte de? Det märks att jag inte har varit på bio på ett bra tag.
Anyway, istället drog vi till Victoria och var beredda på att ta vilken film som helst. Tjejen i kassan rekommenderade The Darjeeling limited och det var tur för oss för den var verkligen superbra! Rolig, sorglig och en bra - men dock rätt underlig - story på samma gång. Sweet, se den!

Idag är det familjemiddag hemma hos mamma och pappa som gäller. Efter det - träning! Ska bli kul för nu har det gått för lång tid sen sist (eftersom vi ställde in i fredags). Jag hade iofs. träning med Cougars och Falcons igår, och det var roligt, men det fick mig ju bara att sakna mina örnar.

Hej då på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback