Ett konstigt inlägg.

Jag har lite jag vill skriva av mig, men inget hör ihop. Så det här får bli ett schitzo-inlägg.

1) Jag såg just precis en sak på youtube. Herre min jesus, vilken grej! Jag är mållös. Helt effing mållös. Försök vara det, och skriva av dig samtidigt. Det går inte riktigt. Nästa punkt, tack.

2). Jag har köpt Silica Forte idag. Nu ska jag minsann spara ut mina naglar (och de är redan på väg!) samt försöka behålla det lilla hår jag har kvar på huvudet. Nog för att jag vet att jag tappar mycket hår, men enligt min mamma så är det för mycket. Därav tabletterna. Hoppas de hjälper.

3) Jag har tänkt mycket idag men mina tankar leder ingenstans. Jag finner ingen reson i dem. Jag hoppas mina frågetecken rätas ut, så snart som möjligt, så att jag slipper gå runt och undra. Jag går sällan runt och undrar, slog det mig precis. Jag brukar veta. Men just nu undrar jag mycket. Det känns konstigt.

4) Jag fryser så att mina händer är helt blå. Dessutom blåser det så mycket att det låter som att min lägenhet (som ligger högst upp i huset) faktiskt ska blåsa av. Vem vet, imorgon kanske det bara finns fyra våningar kvar och jag bor på nedre botten.

5) Jag köpte ett par fina skor idag. Naturligtvis inte på rea, för så funkar jag. Men jag resonerar såhär: Det man inte tycker är fint innan rean, är väl knappast fint under rean? Varför köpa det nu om jag inte ville ha det innan? Nä. Ordinarie pris, it is. Vita Nike. Nu längtar jag efter våren.

Hejdå på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback