Gamla goa PA.

Jag är aldrig inne på Playahead längre. Eller ja, där ljög jag. Jag loggar in typ en gång varje dag men jag har ingen aning om varför. Jag skriver inte till någon där längre. Och folk skriver knappt till mig. Förutom några strö-meddelanden från singelkillar (I guess). De är så inte anledningen till att jag en gång reggade mig där. Det var allt cheer-folk. Oh well.
Här kommer iallafall ett av mina senaste gästboksinlägg. Jag tyckte det var mycket charmigt, dock så har jag en del problem med att förstå vad han egentligen vill.

"hello sweet and cute barbie how are you? i am fine here... last time i saw your profile and like it very much... can i ask about your life? (if you dont mind " CAN I ASK YOU BARBIE, because in my point of view take care of 1. girl, 2. old peoples 3. animals especially dogs and cat (i love both of them))

i am ali and college student, basically i am from pakistan but now a day i am in india... i am 23 years old... so i love to chat with foriegn peoples like you.... many times i chat but they just flirting each others... so dear my sweet barbie waiting your positive response... ALI"

Barbie?! Fantastiskt, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback