Hungriga tankar.

Saker och ting börjar att ljusna. Men jag vågar knappt säga det, för då händer väl något - peppar, peppar ta i trä. Nu är allt jag behöver fixa, inför USA-resan, boendet i Tampa, och det ska väl inte vara alltför komplicerat. Jag får ta hjälp av Peter. Han åker ju förbi de där hotellen varje dag.

Mitt liv i övrigt är väl under kontroll nu också tror jag. Jag försöker att inte stressa upp mig över saker och ting. Jag vet inte om jag lyckas alltför väl men det visar sig väl längre fram.

Idag skulle jag egentligen ha ätit lunch med Ylva, men hon ställde in på mig. Dumma hon. Jag har inte träffat henne sen Carins fest i december och såg fram emot en lunch men neeejdå (och nu får jag istället äta köp-sallad till lunch). Imorgon har jag bokat in en dejt med Linn iallafall. Hon och jag ska se Let's dance ihop. Mys.

Jag kom på att jag har blivit bjuden till en fest på lördag, som jag helt glömt bort. Och nu har jag eventuellt andra planer som lockar mer. Oh well. Jag tror ingen gråter blod över att jag inte kommer och skakar mina lurviga på festen.

Kram och hej.

Kommentarer
Postat av: Bryggare Per

Hej
bra att saker o ting börjar ljusna, fortsätt bara tänka o vara possitiv så ordnar allt sig
två val på lördag du ser själv
trevlig dag
/Bryggare Per


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback