Mina måsten.

Idag hände en jättespännande grej på jobbet. Jag kan inte berätta om den, då jag tror att det inkräktar på en persons privatliv lite för mycket, men det var hursomhelst intressant. Det ska bli spännande att se hur denna historia utvecklar sig. Om den gör det.

Idag har jag fixat med flyget till USA. 26/3-3/4 blir det för oss. Nu måste jag "bara" fixa boende och anmälan också. Jag hoppas få det klart innan veckan är slut. Jobbigt dock att den typ är det nu. Från och med imorgon är det domarutbildning som gäller för mig, all min lediga tid. Nåväl, det brukar ju vara roligt att träffa cheerfolk så jag vet att det blir en trevlig helg, även fast den kommer lite olägligt.

Jag måste lägga mig framför tv:n nu. Jag måste det. Jag hävdar ju att jag är tv-beroende. Det är jag. Men jag tror banne mig det är för att det är min flykt från verkligheten. Under mina tv-serier får jag en timmes break från allt. Damnit, jag önskar de vore fler.


Kommentarer
Postat av: lejla

Japp! Inte haft någon att prata om det med, har varit busig och sett repsierna som går runt 4 på natten. Aja han skickade hem henne!!! :D Grinpelle. Först stog hon på "pelaren" och grät i timmar..sen lugnade hon sig och var lagom kaxig mot honom och sa ngt i stilen att han behövde ett Lycka till och skulle ångra sig. Sedan sekunden eefter hon vänt sig ifrån honom började hon grina igen! haha (Ojj förlåt för den långa kommentaren haha)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback