Mitt bloggbarn nr. 2.

Jag har en till blogg. En jobb-blogg. Den uppdaterar jag dagligen och flera gånger per dag dessutom. Därför har den här fått hamna lite på efterkälken.

Jag har haft en skön helg. Jag har gjort massor men inget har varit det minsta betungande. Lördagens ledarmöte var supertrevligt. It always is. Vi var effektiva, käkade pizza och snackade en massa goja. Precis som det ska vara. Jag fick skratta gott flera gånger och det var så sjukt skönt.

Igår var jag på Djurgården och promenerade. Såg ställen jag inte visste fanns. Idag har jag fantastiska spruckna blåsor på lilltårna och träningsvärk i hela kroppen. Det är vad tre och en halv timmes promenad does to you. Efter det stack jag direkt till träningen som var lyckad. Ah, trevlig helg.

Nu är det måndag igen och det känns faktiskt helt okej! Jag har fortfarande massa som måste fixas men nu är jag åtminstone utvilad. Yay to me.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback