Sista söndagen.

Nu ska jag snart promenera hem till mor och far. Robert och Maria ska göra mig sällskap. Vi ska fira jul (igen). Ja, det är mammas jul nu. Vi firar det inte alls i lika stor utsträckning som vår svenska, men vi försöker ändå samla familjen under juldagarna. Det är trevligt.

Sen ikväll är det Victoria's Secrets modevisning. Då ska jag sitta bänkad. Det är alltid en show värt väntan. Förra året var Justin Timberlake med. Det var hett. Vad jag förstått det som så är det Spice Girls som uppträder i år? Kan ha fått det om bakfoten, men om det är sant så är ju inte det riktigt i Justins kaliber. Men men... jag ska ju bara kolla på de snygga, halvnakna tjejerna och deras minimala kläder. Lite konstigt att inte Gisele Bündchen kommer att vara med. Men det är väl som med Tyra Banks, man saknar henne ett år och sen kommer man glömma att hon ens varit där.

Inatt låg jag och tänkte på allt jag har framför mig. Det är inte lite och det gav mig ångest. Det gäller bara att komma ihåg att andas. Imorgon drar det igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback