Sova sova sova säng säng säng.

Tur att Uffe Larsson åkte ut ur Let's dance. För första gången åkte faktiskt den sämsta först. Det är uppfriskande! Jag led med Danny. Att göra toe touch (även känt som "fame-hopp", all you non-cheerleaders) på stukad fot gör ont. En eloge till honom.

I helgen ska jag inte göra något speciellt alls. Eller låt mig rephrase det. Jag ska inte göra något BETUNGANDE alls. Imorgon ska jag försöka få mitt hår tonat, om jag hinner och orkar. Gör jag inte det, är det ingen fara! Kanske lallar jag iväg till centrum och shoppar - OM jag orkar! Ledarmötet hemma hos Lotta ska jag dock orka - och hinna - med. Och det ska faktiskt bli riktigt mysigt. Och allra allra mysigast ska det bli att få sova ut. Som jag har längtat.

Nu ska jag gå och gräva ner mig. Inget annat än min säng ska få existera för mig de kommande tolv timmarna. Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback