Allsång och aj.

Idag var jag så jäkla duktig på jobbet! Jag betade av grej efter grej på min lista och korrade en hel massa. Känns skönt att kunna ta ledigt imorgon med gott samvete.
Imorgon ska jag nämligen vara på Skansen hela dagen. Mina hjärtegull Eagles (med hjälp från några Cougars och Falcons) ska ju nämligen vara med på Allsången! Det är stort, mina vänner! Ska bli så himla kul! Synd att vi inte är fulltaliga men vi får göra vårt bästa i alla fall - och det kommer bli bra. Pråmiss.

Efter jobbet åkte jag fort som vinden till träningen. Lite genomkörning inför imorgon och så tryout. Det var roligt.

Nu funderar jag starkt på att gå och läsa min bok. Det värker i ena skuldran och jag har ont i armbågen på samma sida. Kanske har jag fått musarm? Jag gjorde ju ett dödstest förut och fick då reda på att jag skulle dö av "too much internet usage". Kanske börjar min kropp säga ifrån redan nu? Hårt. Jag skulle ju typ dö 2074 eller något. Jag ser en tuff framtid framför mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback