Boooredooom.

Jag är så sjukt uttråkad just nu. Jag har verkligen gjort nada, zip, zero idag. Flera gånger har jag varit på väg ut, med stor luvtröja och solglajjor i högsta hugg, men så ångrar jag mig när jag tar den där sista titten i spegeln. Nu har jag precis börjat plocka fram grejer till min packning. I might as well liksom. Vad annars ska jag göra?

Ikväll är det Gangs of New York. Jag gillar inte den filmen så mycket men jag funderar på att se den bara för att den är lång. Annars så är det ju Skeleton Key. Den har jag aldrig sett... Lite senare ikväll går American history X. Det är en fantastisk film som inte går att se för många gånger. Given!

Jaha, nehe, jaha. Och så var det med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback